Kuvat (klikkaa pieniä kuvia suuremmiksi, alareunan teksti tulee näkyviin)

Yhdistys hankki keväällä 2015 muistolaatan Ahlaisten Lampin taistelupaikalle, jonne Turun komppania hälytettiin jääkäriluutnantti Paavo Talvelan (käytti silloin salanimeä Max Strömsten) johtaman Kristiinan pataljoonan avuksi. Tällä paikalla Tanskan ja Englannin Pietarin suurlähetystön väki päästettiin linjojen läpi kohti Torniota. USA:n lähetystö oli siirtynyt linjojen läpi hieman etelämpänä Lampaluodossa. Maiden lippujen punainen väri oli erehdyttää valkoista osapuolta luulemaan niitä punakaartilaisiksi. Paikalla kaatui mm. Helsingin punakaartin "kenraali" Leander Särkkä. Albert Penttilä oli Suomen nuorin jääkäri. Maanomistaja Sampo-Rosenlew puimuritehtailija Timo Prihti antoi luvan laatan kiinnittämiseen ja oli myös itse paikalla paljastustilaisuudessa. Muistolaatta on isossa luonnonkivessä valtatie 8:lta lähtevän Isoahteentien mäen päällä Ahlaisten Lampissa noin 200 metrin päässä 8-tieltä.

Kuvia yhdistyksen 25-vuotisjuhlasta 26.1.2020 Heikkilän kasarmin sotilaskodissa. Kuvat otti sihteeri Juha Mäki.

Turun komppanian taistelupaikka Ahlaisten Lampissa 8-tien tuntumassa sai 16.6.2020 asianmukaisen opasteviitan ELY-keskuksen luvalla. Puheenjohtaja Jouko Fossi kiinnitti itse opasteen. Muistolaatan teksti ylempänä. Muistolaatan sijainti on Isoahteentietä noin 200 metriä vasemmalla olevassa isossa kivessä.

25.09.2021 tuli 100 vuotta Kanta-Loimaan hautausmaalla kolmen loimaalaisen vapaussoturin muistomerkin paljastuksesta. Yhdistyksemme loimaalaiset jäsenet Antti Airila, Erkki Koivisto, Kari Nummila ja Seppo Halminen(kuvaaja) laskivat kukkalaitteen sankarien muistoa kunnioittaen.